Buddy gezocht

Gepubliceerd op 1 augustus 2024 om 23:39

Buddy gezocht!

Deze kinderen zoeken nog een sponsor die hen een beetje op weg helpt naar een betere toekomst. Sponsor vinden wij eerlijk gezegd wat zakeljk klinken. Ik bedoel je sponsort niet een of andere voetbalclub. Ook kom je door deze vorm van sponsoring niet in een skybox te zitten.

Wat je wel krijgt is ontzettend veel dankbaarheid en een brede glimlach van een tevreden kind.

Vanaf 5 euro per maand kan je een (basisschool) kind helpen op weg naar een betere toekomst.

Wij ondersteunen deze kinderen met kleding, en voeding. Ook zorgen wij ervoor dat deze kinderen naar school kunnen blijven gaan. hierdoor voorkomen wij schooluitval en leren de kinderen een vak waardoor hun toekomstperspectief er beter uit komt te zien.

Help je als buddy mee?

stuur ons dan snel een mailtje naar info@stichtingnkwihoreze.nl voor meer info

tot mails!

Heidi Zoet
2 maanden geleden

Hoi Aimee en Rogier,

Zoals jullie weten was ik in Uganda en werd ik geconfronteerd met de Batwa-kinderen. Ik heb een tijd gezocht naar een organisatie die hen kon helpen naar een betere toekomst. Helaas heb ik geen organisatie kunnen vinden die ik helemaal vertrouwde.
Nu ken ik Rogier natuurlijk en door zijn verhalen ken ik jou, Aimee ook een beetje.
Bewondering voor wat jullie doen. Ik zou graag een klein beetje helpen en buddy willen zijn.
Hoe kan ik helpen?

Groetjes, Heidi